Loading...
Temamøde

Sociale medier som en del af din markedsføring

Sociale medier som en del af din markedsføring

onsdag d. 02. oktober 2019
16.30-19.00

Gratis

Tilmeldingsfrist:
tirsdag d. 01. oktober 2019 kl. 12:00

INCUBA, caféområdet på 1. sal

Åbogade 15

8200 Aarhus N

Er du i tvivl om hvorvidt du bruger energi på de rigtige sociale medier? Og rammer du nu også dine idealkunder via dine medier? Det kan du blive klogere på ved at hente hjælp fra statistikken!

Dette oplæg om sociale medier, som tager udgangspunkt i Facebook, gør op med de spørgsmålstegn, som mange stillede til sociale medier for blot få år siden. I dag er det vist de færreste, der ikke på den ene eller anden måde tænker sociale medier ind i deres mediestrategi. Én ting er nemlig sikker - DIN målgruppe findes også på Facebook. 

Facebook er stadig det mest anvendte sociale medie, og 72% af de danske internetbrugere i mellem 16 til 89 år var dagligt aktive på Facebook i 2018. Samtidig er Facebook ejer af det 2. største sociale medie, nemlig Instagram, der i øjeblikket mærker en eksplosiv vækst i både antallet af nye brugere, og effekten af annoncering på mediet. Alt tyder på, at denne tendens vil fortsætte fremadrettet!

Der er altså god grund til at sætte turbo på din brug af Facebook og de sociale medier i det hele taget, som en del af din mediestrategi.

Men det kan være svært at holde sig opdateret! Facebook ændrer nemlig ofte algoritme og ”belønningssystem” for at tilpasse sig både tiden, trenden og diverse lovgivninger mm. Og dét giver jævnligt anledning til frustrationer, spørgsmål og nye arbejdsgange for os som brugere og annoncører.

Kom og hør Gitte Maack fra Adease fortælle mere om de nyeste ændringer og best practise på Facebook.


Key take-aways:

  • Få viden om hvilke typer indhold, og hvilke virkemidler, du kan anvende for både at være mere synlig, og kunne tiltrække dine idealkunder.Vi laver små gruppeøvelser, hvor du bl.a får stillet skarpt på din idealkunde, og får testet “teorierne” af.
  • Du får samtidig viden om Facebook´s sporingskode, og hvordan den kan binde dit website/webshop sammen med din Facebook side, så DU kan få mere ud af dine annoncekroner på baggrund af data.

Vi glæder os til at se dig. 


Det er gratis at deltage, men kræver tilmelding.
NB! No-show fee på 300kr ved udeblivelse af arrangementet.

Der serveres ikke forplejning til arrangementet. 


Få din plads her


Tilmeld dig

Tilmeldingsfrist 1. okt. kl. 12.00

keyboard_arrow_up