2. modul

Webinar: Fradrag i virksomheden

Webinar: Fradrag i virksomheden

onsdag d. 17. marts 2021
08.30-09.30

Gratis

Tilmeldingsfrist:
tirsdag d. 16. marts 2021 kl. 12:00

Online

Arrangementet afholdes online.

Iværksætterøkonomi - bogføring, fradrag og alt det der!

Dato: 17. marts fra 08.30-09.30
Sted: Online - du modtager et link på dagen
Pris: Gratis

Er du nystiftet virksomhed og mangler du overblikket over din virksomheds økonomi og dine forpligtelser som virksomhedsejer?
Så brug et par morgener på denne webinar-række.  

Her får du på tre morgen-møder overblik over bogføringskravene, momsindberetning, fradragsmuligheder samt et konkret indblik i et regnskabsprogram.

Du lærer de ord og udtryk, som bliver brugt, når bogholdere, revisorer og rådgivere kommunikerer om virksomhedsøkonomi, og bliver bedre til at styre økonomien i din virksomhed.

Modul 2: Fradrag i virksomheden!

På dette andet modul dykker vi ned i virksomhedens fradrag. Hvad kan du trække fra i skatteregnskabet og hvordan gør du rent praktisk?

Vi kommer blandt andet omkring reglerne for telefon, PC og hjemmekontor, kørebog, kurser, rejser og så lige lidt om afskrivninger.

Webinaret afholdes af Diana Ahmad fra Ajdo Administration

Skal du med? Tilmeld dig gratis her!


Tilmeld dig

Tilmeldingsfrist 16. marts kl. 12:00